Happy & Service

Hoe kunnen wij je blij maken?

Laat ze lachen

Wij willen iedereen blij maken. Heb je dus een vraag over je bestelling of over onze mogelijkheden? Neem dan contact met ons op, wij maken je graag blij!





Nieuwe Foto B.V.
Steenovenweg 3
3532 AE Utrecht

KVK
65826647

BTW
NL856276418B01

Top 10 gestelde vragen

Maak jezelf blij en lees onze veelgestelde vragen.

  • 1. Wat moet ik doen als ik een inlogkaart kwijt ben?
    Wij gaan onze uiterste best doen om je inlogkaart te vinden! Stuur een bericht naar onze happy managers en vermeld de volgende informatie: de naam van de school, klasnummer en een beschrijving of recente foto van het kind.
  • 2. Wat zijn de betaalmogelijkheden?
    Betaling in de webwinkel gaat via onze betaalprovider Multisafepay. De betaalmogelijkheden zijn iDEAL, creditcard (visa- en mastercard) en bankoverschrijving. Mocht dit niet voldoende zijn neem dan contact op met onze happy managers.
  • 3. Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?
    Helaas gebeurt het wel eens dat een bestelling beschadigd. Vaak gebeurt dit in het postsorteersysteem van PostNL. Bij beschadiging van de bestelling kan je contact opnemen met onze happy managers. Laat weten welke foto'’s beschadigd zijn en natuurlijk ontvang je een een nieuwe foto's!
  • 4. Hoe kan het dat mijn foto's niet meer worden weergegeven in de webwinkel?
    Start je webbrowser opnieuw op en/of voeg de inlogcodes opnieuw toe. Vaak werkt het ook om opnieuw in te loggen in een andere webbrowser.
  • 5. Waar kan ik de digitale schoolfoto's downloaden?
    Yes, je hebt digitale foto's besteld! Direct na het afrekenen staan de digitale schoolfoto's klaar om te downloaden in je klantaccount. Klik hier om in te loggen.
  • 6. Wat moet ik doen als ik een deel van mijn bestelling niet heb ontvangen?
    Wij versturen sommige producten los van elkaar.

    Foto(s) t/m 20X30cm worden in via PostNL briefpost verzonden. Grote foto('s) en wanddecoraties zoals canvas en dibond worden apart via de PostNL pakketpost verstuurd. Heb je ook digitale schoolfoto's besteld, dan kan je deze downloaden in je klantaccount.

    Mocht je toch iets wat missen of vragen hebben over een product, neem dan contact op met onze happy managers.
  • 7. Hoe komt het dat mijn inlogcode niet werkt?
    De inlogcode moet volledig worden ingevuld inclusief de strepen tussen de getallen en cijfers. Bijvoorbeeld 012345-ABCDE-67890. Mocht de inlogcode niet werken neem dan contact op met onze happy managers.
  • 8. Hoe lang bewaart Nieuwe Schoolfoto de foto’s?
    Met onze foto's vereeuwigen wij het moment. Deze bewaren we dan ook altijd. De foto's zijn minimaal een jaar beschikbaar voor bestelling in de webwinkel. Mocht u hier bezwaar tegen hebben verwijderen wij schoolfoto's op verzoek.
  • 9. Wie is Nieuwe Schoolfoto?
    Nieuwe Schoolfoto laat ze lachen! Wij zijn een innovatief schoolfotografie bedrijf gevestigd in Utrecht. Lees hier meer over wie wij zijn. Nieuwe Schoolfoto is een handelsnaam van Nieuwe Foto B.V. welke geregistreerd staat bij de Kamer van Koophandel onder het nummer 65826647.
  • 10. Kan ik een afwijkend product of formaat foto bestellen dan het aanbod in de webwinkel?
    Ja dat kan zeker. We bieden de schoolfoto's digitaal aan, hiermee kan je zelf een product bestellen. Daarnaast is het mogelijk om afwijkende producten ook via ons te bestellen. Neem voor advies en meer informatie over de mogelijkheden contact op met onze happy managers.

Laat ze lachen

Wij willen iedereen blij maken. Heb je dus een vraag over je bestelling of over onze mogelijkheden? Neem dan contact met ons op, wij maken je graag blij!





Nieuwe Foto B.V.
Steenovenweg 3
3532 AE Utrecht

KVK
65826647

BTW
NL856276418B01