Happy & Service

Hoe kunnen wij je blij maken?

Top 10 gestelde vragen

Maak jezelf blij en lees onze veelgestelde vragen.

  • 1. Wat moet ik doen als ik een inlogkaart kwijt ben?
    Wij bewaren schoolfoto's 6 maanden online. Binnen deze tijd kan je via de 'codemeester' op school je inlogcodes opnieuw opvragen. Weet je niet wie je codemeester is op jouw school? Stuur een bericht naar onze happy managers en vermeld je school en plaatsnaam.
  • 2. Wat zijn de betaalmogelijkheden?
    Betaling in de webwinkel gaat via onze betaalprovider Multisafepay. De betaalmogelijkheden zijn iDEAL, creditcard (visa- en mastercard) en vooruitbetaling. Mocht dit niet voldoende zijn neem dan contact op met onze happy managers.
  • 3. Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?
    Helaas gebeurt het wel eens dat een bestelling beschadigd. Vaak gebeurt dit in het postsorteersysteem van PostNL. Bij beschadiging van de bestelling kan je contact opnemen met onze happy managers. Laat weten welke foto'’s beschadigd zijn en natuurlijk ontvang je een een nieuwe foto's!
  • 4. Hoe kan het dat mijn foto's niet meer worden weergegeven in de webwinkel?
    Start je webbrowser opnieuw op en/of voeg de inlogcodes opnieuw toe. Vaak werkt het ook om opnieuw in te loggen in een andere webbrowser.
  • 5. Waar kan ik de digitale schoolfoto's downloaden?
    Yes, je hebt digitale foto's besteld! Direct na het afrekenen staan de digitale schoolfoto's klaar om te downloaden in je klantaccount. Klik hier om in te loggen.
  • 6. Wat moet ik doen als ik een deel van mijn bestelling niet heb ontvangen?
    Wij versturen sommige producten los van elkaar.

    Foto(s) t/m 20X30cm worden in via PostNL briefpost verzonden. Grote foto('s) en wanddecoraties zoals canvas en dibond worden apart via de PostNL pakketpost verstuurd. Heb je ook digitale schoolfoto's besteld, dan kan je deze downloaden in je klantaccount.

    Mocht je toch iets wat missen of vragen hebben over een product, neem dan contact op met onze happy managers.
  • 7. Hoe komt het dat mijn inlogcode niet werkt?
    De inlogcode moet volledig worden ingevuld inclusief de strepen tussen de getallen en cijfers. Bijvoorbeeld 012345-ABCDE-67890. Mocht de inlogcode niet werken neem dan contact op met onze happy managers.
  • 8. Hoe lang bewaart Nieuwe Schoolfoto de foto’s?
    Met onze foto's vereeuwigen wij het moment. Deze bewaren we in opdracht van de school voor 6 maanden online. We verwijderen de foto's automatisch 6 maanden na de datum 'gratis verzendkosten'. Ouders kunnen de bewaartermijn van de foto's verlengen in het persoonlijk klantaccount.
  • 9. Wie is Nieuwe Schoolfoto?
    Nieuwe Schoolfoto laat ze lachen! Wij zijn een innovatief schoolfotografie bedrijf gevestigd in Utrecht. Lees hier meer over wie wij zijn. Nieuwe Schoolfoto is een handelsnaam van Nieuwe Foto B.V. welke geregistreerd staat bij de Kamer van Koophandel onder het nummer 65826647.
  • 10. Kan ik een afwijkend product of formaat foto bestellen dan het aanbod in de webwinkel?
    Ja dat kan zeker. We bieden de schoolfoto's digitaal aan, hiermee kan je zelf een product bestellen. Daarnaast is het mogelijk om afwijkende producten ook via ons te bestellen. Neem voor advies en meer informatie over de mogelijkheden contact op met onze happy managers.